Uzun ömürlü çatılar için Isoline

03:26 / Gönderen Melih /

Uzun ömürlü çatılar için Isoline
Onduline Avrasya, kiremitaltı yalıtım levhası 'Isoline' ile çatı aktarmaya davet ediyor. Isoline, özel girintileri ve su sızdırmayan yapısıyla çifte güvence sağlıyor. Yapı malzemeleri üretimi ve pazarlaması konusunda uzman olan Onduline Avrasya, çatı sistemlerinde Isoline kiremitaltı yalıtım levhası ile akan çatılara uygun çözümler sunuyor. Sızan suları oluk diplerinden serbestçe akıtan bu Isoline sistem, çatıların su geçirimsizliğini garantiliyor. Isoline yalıtım levhası, hangi tip kiremitle kullanılırsa kullanılsın karmaşık çatı detayları çözülüyor, kiremitlerin çatıya bağlanması kolaylaşıyor. Isoline kiremitaltı yalıtım levhası ile kiremitler arasında kalan boşlukta dolaşan hava, kiremitlerin çabuk kurumasını sağlıyor. Bu sayede nem nedeniyle oluşabilecek küfe ve çürümeye karşı önlem alınmış oluyor. Ayrıca, hava boşlukları sayesinde hava sirkilasyonu meydana getirerek binanın içinde bulunan buharın yoğuşmadan atılmasına yardımcı oluyor. Böylece çatınız daha uzun ömürlü ve sağlıklı oluyor. İstenirse Isoline levhasının altına ısı yalıtım elemanları da eklenebiliyor, bu sayede ısı yalıtım sorunundan arınmış mükemmel yalıtılmış bir çatı sistemi elde ediliyor. Isoline kiremitaltı yalıtım levhasının özel girintileriyle bağlanarak döşenen kiremitler kaymıyor, ip kullanmaya gerek kalmadan uygulama imkanı sağlıyor. Isoline üzerinde hiç kiremit olmasa bile su sızdırmayan yapısıyla kiremit döşeme süresince çatının açıkta kalabilmesine olanak veriyor. Kiremit döşendiğinde su yalıtımında çifte güvence sağlıyor.

Etiketler: