Vitra Fix’ten su yalıtım sistemleri

23:29 / Gönderen Melih /

Vitra Fix’ten su yalıtım sistemleri
Eczacıbaşı-Koramic Yapı Kimyasalları, VitrA Fix ürün grubundaki poliüretan esaslı su yalıtım sistemleriyle, su depolarından çatılara kadar ihtiyaç duyulan her noktada çözüm sunuyor. 7 üründen oluşan Vitra Fix poliüretan esaslı su yalıtım sistemleri, çimento esaslı klasik sistemlerle kıyaslandığında, avantaj sağlıyor.

Sürme esaslı uygulamaların yanı sıra, günde ortalama 1.500 m2 alanın su yalıtımını sağlayan püskürtme metoduyla da uygulanabilen Vitra Fix, işçilik maliyetlerini düşürerek kazancı artırıyor.

Poliüretan esaslı su yalıtım sistemleri ürün grubunda, yüzde 1.000 esnekliğiyle öne çıkan Vitra Fix PU Polyurea, mükemmel hava ve ultraviyole direncinin yanı sıra, beyaz rengi dolayısıyla güneş ışınlarının çoğunu yansıtıyor. Böylece çatı ve teras uygulamalarında binaların iç ısısında önemli derecede düşüş sağlıyor.

Su buharı iletimini, ürünün altında nem oluşmasını engelliyor. Sertleştiğinde hiçbir toksik malzeme içermediği için, su depolarının yalıtımında da güvenle kullanılıyor. Vitra Fix PU Polyurea, uygun astarlarla birlikte köprü platformları, sulama kanalları, bodrum duvarları, veranda ve balkonlar, banyolar, otoparklar ve stadyumlarda da kolay ve hızlı uygulama avantajı sağlıyor.

Kaynak: insaatdergisi.com

Etiketler: